loading...
غم هاوخاطرها
آخرین ارسال های انجمن
s2. بازدید : 121 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عشق من باش ، تپشهای قلب من باش ، مثل نفس در سینه ی من باش
از تنهایی رها شدم و به تو دلبستم ، تو را یار و همدم خود دانستم
نمیخواستم برای یک عمر با تو باشم ، میترسیدم عمر من کوتاه باشد و در کنار تو بودن زودگذر
آمدم که وجود تو باشم ، اگر روزی عمرم تمام شود در قلب تو باشم ، حتی اگر از این دنیا رفتم در خاطر تو باشم.
آمدم که بگویم هر گاه بخواهی فدایت میشوم ، اگر بارها برایم غریبه شوی باز هم عاشقت میشوم.
آمدم که برایت بنویسم ، تا در این دو روز دنیا اگر از یاد تو رفتم ، احساسات من نسبت به تو همیشه مثل یادگاری بر روی صفحات دفترم باقی بماند.
اینبار نیامده ام که شکسته شوم ، از غم عشق آشفته شوم و از درد عشق بمیرم، اینبار آمده ام که تنها از عشق تو بمیرم.
اگر دیگر روزی در این دنیا نبودم ، نگو که بی وفا بودم ، اگر تو را تنها گذاشتم نگو که عاشق نبودم ، لحظه ای به سر خاکم بیا و مرا یاد کن ، این روح دلتنگ را که در آن دنیا نیز بهانه تو را میگیرد آرام کن
عشق من هستی ، تا ابد ، حتی در آن دنیا نیز همه وجودم هستی ، تو مال منی تا قیامت در قلب من هستی.


 

برچسب ها تپشهای عشق....... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • كاربروبازديدكننده محترم براي بازديدازهمه مطالب هرجه زودترثبت نام كنيد.متشكرم

    بازيگران خارجي

    سريال هاي 91

    بازيگران ايراني

    ورزشكاران

    خوانندگان ايراني

    گالري طبيعت

    مطالب آموزنده

    عکس های روز
  •  
  • عکس حیوانات

    عکس سریال ها و فیلم های ایرانی

    هنرپیشه زن

    آموزش و سکسولوژی_هفت راه برای افزایش مقدار اسپردرمردها

    داستان عشق واقعي باشكست..

    مرجع عکس

    همسرداري

    عکسهای فیلم پیمان

    فیلم یک خانواده محترم

     

    عکس های مدل لباس های مجلسی بانوان

    عکسهای بسیار زیبای بازیگران ایرانی به همراه همسران واقعیشان
    سپاه از احمدی نژاد/در مورد احمدی نژاد(2)

    آموزش و سکسولوژی_هفت راه برای افزایش مقدار اسپردرمردها

    ادبیات معاصرو برگزیده های کوتاه عاشقانه

    ادبیات معاصرو برگزیده های کوتاه عاشقانه

    ماساژ جنسي در بانوان ماساژ جلوي بدن:

    ماساژ جنسي در بانوان ماساژ جلوي بدن:

    عکسهای فیلم روزی روزگاری فوتبال با کارگردانی نیکی کریمی

    عکس‌های سریال دختران حوا

    عکس‌های فیلم عقاب صحرا

    عکس‌های فقیهه سلطانی در تئاتر «یک تنبیه با شُکوه

    عکس‌های جدید شقایق دهقان

    قدرت آرايش درزيبايي

    آمار سایت
  • کل مطالب : 583
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 6,112
  • بازدید کلی : 136,836